Vår med Scratch Nails


Date: 2010-03-23 Time: 21:24:46
Kategori: Naglar { 8 Kommentarer }
______________________________________________________

Scratch Nails


Hej allihop! Hoppas att ni har haft en lika trevlig tisdag som jag har haft, trots regn och trötthet. Efter jobbet åkte jag direkt iväg till Borås för att fixa håret hos min fina frisör Mia, som jag troget har hållt mig till sedan 2004 för att hon är så otroligt duktig. Tro mig, jag har verkligen försökt att gå till andra - som ni kanske minns bodde jag ju faktiskt i Eskilstuna i över tre år och det var rätt osmidigt att ha sin frisör i Borås. Bobby kom så nära det gick men nu är jag jätteglad att jag bor i Göteborg och är närmare Mia igen, så att hon kan fixa mitt hår. Den här gången tog jag det stora steget från blondin till brunett - bilder kommer imorgon!

När jag kom hem väntade ett paket med nagellack på mig, från Scratch Nails. Från vänster till höger ser ni

• Bas/Topplack #100
• Coral Gold #402
• Nineteen Eigthy Five #522
• Dusty Mocca #306
• Black Purple #520

Någon av godingarna åker på naglarna imorgon, nu väntar sängen, boken och en stor kopp te.

Kommentarer
Emily

Men vad roligt! Brunett alltså?! Ser mycket fram emot bilderna imon! Det är verkligen härligt att göra en sån stor förändring emellanåt, tror man behöver det. Hoppas du blev nöjd. Vi hörs gullet, puss och godnatt

2010-03-23 23:16:32
http://genetiqua.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Emily: Ja, det kändes jättehärligt att få göra en så stor förändring efter alla år som blondin. Jag lägger upp bilder ikväll och så får du se live nästa vecka :) Puss på dig vännen

2010-03-24 07:52:27
Carita

Vad spännande med färgändring :) Vilken salong här i Borås arbetar hon på då? Nyfiken i en strut :P

2010-03-24 07:57:27
http://blacklion.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Carita: Mia jobbar på Zaxzendos - det ligger på samma gata som Make Up Store fast längre bort från torget sett. Bor du i Borås?

2010-03-24 08:45:20
ELIN

NICE:D

2010-03-24 18:53:18
http://el.bubbelroom.se
Veronica, Beauty Place

Elin: Visst är de? Ikväll ska naglarna lackas om med Dusty Mocca så då får ni se hur det ser ut på :)

2010-03-24 20:25:40
Carita

Japp, jag bor i Borås :) Då kanske man ska dra dit och klippa sig nästa gång.. :)

2010-03-25 21:03:03
http://blacklion.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Carita: Åh, då måste du gå till Mia och klippa håret. Själv åker jag ju från Göteborg varje gång men hon är så jäkla bra så det är det värt. Hälsa från mig!

2010-03-27 16:30:31

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0