Kevin Murphy


Date: 2010-03-13 Time: 19:05:45
Kategori: Hårvård { 8 Kommentarer }
______________________________________________________


Bland några andra härliga produkter som låg i paketet jag fick i veckan hittade jag de här godingarna. Kevin Murphy är ett hårvårdsmärke som säljs på utvalda frisörsalonger och på webbutiken Hair4U. Jag har aldrig testat något från märket innan, men som ni säkert vet vid det här laget så är jag lite picky med vilka hårvårdsprodukter som jag använder. Jag bleker håret med jämna mellanrum och måste på grund av detta ha riktigt bra, vårdande produkter som gör att mitt hår inte blir ett totalt skatbo. Frågar du mig så är det alltid värt att lägga några extra kronor på bra hårvård eftersom det är mycket drygare och därför blir kostnaden samma i slutändan.

STICKY BUSINESS är en stylingpaste som ger håret stadga. Man kan antingen applicera den i torrt hår och låta det stelna om man vill ha hård stadga eller jobba in den under lite längre tid för en mjukare finish. Den kan också användas i fuktigt hår för att framhäva lockar. Luktar hur gott som helst - lite citronfromage, ungefär.

• FRESH HAIR - Yay, ett torrschampo! Detta behöver verkligen jag, som försöker vänja mig vid att bara tvätta håret var tredje dag. Den här kommer jag att använda redan ikväll - jag behöver fräscha till håret innan kvällsaktiviteterna sätter igång.

FRESH HAIR TOWEL är en liten söt handduk med instruktioner om hur torrschampot ska användas. Den ska hjälpa till att jobba in schampot och sedan ta bort de sista överflödiga resterna av produkten efter att man sprayat den över håret.

Nu: Fixa det sista innan jag och sambon åker över till vänner för att se på Melodifestivalen och träffa Daisy, en ursöt valp som en väninna i kompisgänget har skaffat.  

Kommentarer
Emily och Daisy

Var jättekul att ses igår, mer igen snart!!

Du måste rapportera ifall torrschampot var bra. Kan bara hålla med, jag har försökt vänja mitt hår vid att tvättas varannan dag i flera år känns det som, men skulle ändå behöva fräschas till emellan ibland :) Hörs och ses. Puss på dig

2010-03-14 08:50:26
http://genetiqua.blogg.se/
Your Dream Closet

de där produkterna har faktiskt inte ens jag testata, attans jag som brukar testa e mesta :) Recensera gärna sen !

2010-03-14 09:23:41
http://yourdreamcloset.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Emily & Daisy: Jaa, ses igen snart och busa lite mer med lillan :) En recension på torrschampot kommer inom kort!



Your Dream Closet: Hihi, det är svårt att hinna med allt, särskilt om man ska försöka hålla sig till en produkt tillräckligt länge för att kunna ge ett rättvist utlåtande. Men självklart kommer min recension snart.

2010-03-14 12:19:21
Your Dream Closet

jo precis jag håller med dig ! har man en blogg med ett visst tema, då blir det ju att man mest skriver om det temat och kanske slänger upp någon bild på sig själv ibland bara :)

2010-03-15 16:40:50
http://yourdreamcloset.blogg.se/
Sublim

Yeah, hoppas att torrschampot är bra, jag är på jakt efter ett sådant!

2010-03-15 20:40:36
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Your Dream Closet: Precis så är det! Vi får försöka bli lite mer personliga båda två, helt enkelt :) Jag tror att de flesta som läser gillar mer personligt präglade bloggar, även om de har ett tema.



Sublim: Det hoppas jag också, det behövs verkligen ett bra i mitt badrumsskåp.

2010-03-16 07:51:38
Susanne

Ja, visst längtar man efter vår och sommar nu :-D men fåglarna sjunger och istapparna smälter så det går åt rätt håll!

2010-03-18 15:14:50
http://kandy.se
Veronica, Beauty Place

Susanne: Ja, det är underbart! Man kan nästan känna lukten av vår ute :D

2010-03-18 20:26:56

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0