Glamorous Pink by H&M


Date: 2010-03-10 Time: 20:26:49
Kategori: Fyndtips { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


Den här söta läppglanstrion kommer från H&M och ingick i min fina Alla Hjärtans Dag-present som jag fick av min sambo. Det är för övrigt vi som pussas i bakgrunden på kortet.

Trion heter Glamorous Pink och från vänster till höger ser ni Light Pink, Pink och Dark Pink. Han känner mig, min älskling, rosa är jag helt enkelt. Bilden återger ganska rättvist hur nyanserna ser ut på läpparna och doften är godis blandat med grapefrukt - väldigt fräscht, just how I like it! Konsistensen är härligt glossig och lackig, tänk Juicy Tubes. Budgetfynd, med andra ord.

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Ja det är de veeerkligen :D hihi tack så mycket.

2010-03-11 10:53:06
http://candis.se
Veronica, Beauty Place

Sara: Varsågod :)

2010-03-11 20:05:15
simone

Så mysigt :)

2010-03-16 16:40:58
http://fattybom.se
Veronica, Beauty Place

Simone: Visst är det?! Kärlek är så underbart <3

2010-03-16 20:57:19
Lilla Fröken

Dessa läppglans verkar vara fina i sin färg.



jag vill också besöka St. Petersburg en dag. Det är en av de städer som jag så gärna vill besöka så det är roligt att höra dina positiva ord om staden! :)

2010-03-18 19:09:29
http://ellikaramelli.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Lilla Fröken: De är jättefina verkligen! St. Petersburg måste du besöka någon gång.. det är ju inte så svårt att ta sig dit heller :)

2010-03-18 20:29:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0