Vinnare i tävlingen!


Date: 2010-06-29 Time: 19:48:04
Kategori: Tävlingar { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

I söndags kväll avslutades tävlingen om ett kit från Swiss Pharmacy - stort tack till er som var med. Åh, vad många helgrymma förslag jag fick om vad ni ville läsa mer om här på Beauty Place. Ni ska veta att det många gånger är ni som gör den bloggen med härliga kommentarer och frågor om produkter som ger mig uppslag om nya grejer att skriva om!

Hur som helst blev det Ninni som kammade hem vinsten i den här tävlingen. Jag har skickat ett mail till dig som det bara är att svara på, så kommer vinsten på posten. 

Lagom till semestern (3½ vecka kvar!) tänkte jag anordna en lite större tävling med flera olika vinster - är ni med då?

Kommentarer
Ninni

Tack tack tack! Jag är så himla glad! :-)

2010-06-29 21:27:42
http://colourbyninni.blogspot.com
Felicia

åh vad tråkigt att jag inte van , ah . Jag ska vara med i alla tävlingar :) <3

2010-06-29 21:37:34
http://feliciaannab.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Ninni: Varsågod så mycket :D



Felicia: Det är bara att hålla utkik efter nästa tävling - den kommer snart :)

2010-06-30 19:50:55
antoniia

läste din blogg för första gången idag & jag älskar den :)<3

& jag är gärna med i dina tävlingar :D<3333

2010-07-02 15:58:59
http://antoniialunden.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Antoniia: Åh, vad härligt att höra! Håll ögonen öppna för snart kommer fler tävlingar.

2010-07-02 19:10:22

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0