Evolve Eco Beauty


Date: 2010-06-08 Time: 19:17:44
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Evolve är ett skönhetsmärke från England som just har landat hos webshoppen Indulge. Det fokuserar på 3 viktiga punkter: naturligt, prisvärt men ändå snyggt. En bra tanke, tycker jag. Det känns nämligen svårt att få till den "magiska" mixen. Tyvärr tycker jag inte riktigt att Evolve lyckas med den där snygga designen som de vill ha, det känns fortfarande rätt billigt och lite plastigt. Duschkrämer, schampos och balsam ligger på strax under 150 kronor medan Evolves fuktkräm landar på 245 kronor.  

Vad tycker ni, någon som är sugen på att testa Evolve?


Evolve


Kommentarer
Ninni

Ska jag vara ärlig så tycker jag inte att 150:- är ett sådär särskilt bra pris för en duschcreme...

2010-06-08 21:29:00
http://colourbyninni.blogspot.com
Louise och Alice!

Är sugen på att testa den där fuktkrämen...



Kolla in vår blogg, förresten! :D

2010-06-09 17:21:13
http://bunnymakeup.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Ninni: Njae, det tycker inte jag heller egentligen.. det är mer i samma klass som Philosophy.



Louise & Alice: Det är bara att klicka hem! ;)

2010-06-09 20:40:55

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0