Strassmascara från Collistar


Date: 2010-01-31 Time: 21:46:18
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

För ett drygt halvår sedan skrev jag om Infinito Mascara Strass Effect från Collistar, här på bloggen. Det är som en mascaraversion av topplack - det vill säga en överdragsmascara som du kan applicera ovanpå din vanliga mascara och få glimmer i blicken. Den kan också appliceras bara längst ut på fransarna för bara en liten dos av bling.

Jag kände mig inte sugen då och det gör jag inte nu heller. Men om det är någon som blev såld på Mascara Strass Effect så säljs den nu via Eleven för strax under 200 kronor.

Kommentarer
Mikaela

Den tycker jag låter lite intressant haha. Men inget jag behöver just nu.

Leia ♥

Fin header :)

2010-02-01 18:57:48
http://leiabloggar.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Mikaela: Ibland ska man shoppa fast man inte behöver ;)



Leia: Tackar! Det är fina Candis-Sara som har designat den.

2010-02-02 07:48:49

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0