Om Beauty Place


Date: 2010-01-05 Time: 23:11:24
Kategori: Om Mig { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Beauty Place har funnits på nätet sedan november 2005 och var då en av ungefär 3 renodlade skönhetsbloggar.

Jag startade bloggen av två enkla anledningar- dels att jag älskar att skriva och dels att jag älskar att testa skönhetsprodukter. I ett par veckor bloggade jag med bara ett par läsare om dagen men så blev jag länkad av en av de större modebloggarna just då och vips hade jag en drös med besökare varje dag.

Idén bakom Beauty Place är att bloggen ska ge er den perfekta mixen av nyheter, recensioner och tips inom hudvård, hårvård & smink. Samtidigt jobbar jag också för att alltid hålla den personlig och svarar på kommentarer och mail så snabbt jag bara kan. En bra blandning, med andra ord. Bloggen uppdateras för det mesta dagligen och ibland oftare än så. Beauty Place har mellan 1500-2500 läsare i veckan.

Kontakta mig gärna: [email protected]

Kommentarer
Li

Jag tror jag har följt dig sen 07 eller 07 i alla fall :)

2010-01-09 14:06:24
Veronica, Beauty Place

Li: Gud vad kul att höra Li! Tack för att du läser :)

2010-01-09 15:27:52
Linda

fin blogg!

2010-01-31 15:44:55
http://liindabuii.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Linda: Tack så mycket :D

2010-01-31 18:55:07

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0