Dagens Cravings 22/2


Date: 2010-02-22 Time: 18:36:21
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Det är småfarligt att fastna på beautysajter och bli sugen på diverse produkter. Jag nätshoppade tillräckligt i lördags kväll och ska försöka hålla i plånboken tills lönen kommer in på bankkontot. Så kan det gå, när man är lagom underhållen av melodifestivalen och har datorn nära till hands... jag gillade varken den ena eller andra extremen i tävlingen (de 4 tralltjejerna eller de 4 rocktjejerna). Jag och mina tjejkompisar brukar skämta om att vi älskar Darin mer än något annat så därför var det rätt ironiskt att hans låt faktiskt var den jag tyckte var mest ok i tävlingen.

 Kolla in de supersnygga små burkarna från Rock Hard Cosmetics. Snyggt nog att ha i badrumshyllan bara-för-att, även om man (som jag) är lagom förtjust i stains.

 Ååh, Too Faced... I love you! Brightening Blush skulle passa så fint tillsammans med resten av mitt smink - förr eller senare så klickas nog den här hem till mig.

 Jag har en (o)vana att ha levande ljus tända så fort det blir mörkt på kvällen - nu när det är vinter gör jag säkert av med 6-7 värmeljus per kväll plus att jag har ett och annat blockljus tänt. Med min kvinnoshoppinglogik skulle jag därför kunna shoppa det här doftljuset från Soy Candle, som ska lukta solmogen mango, med gott samvete. Det skulle ju absolut bli använt regelbundet här hemma.

Kommentarer
elina

jag gillar hur du sminkar dig, det ser så naturligt ut :D väldigt fin blogg

2010-02-23 16:51:07
http://elinaaz.blogg.se/
Skönhetsjunkie

Åh, rouget såg ju helt underbart ut! Jättefin rosa färg såhär på gränsen mellan vinter och vår :)

2010-02-24 20:01:09
http://skonhetsdetox.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Elina: Åh, tack - vad söt du är :D :D :D



Skönhetsjunkie: Ja, visst är det fint? Rosa passar mig allra bäst som rouge och Too Faced är ett kanonmärke!

2010-02-25 08:24:34

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0