Maxa dina fransar!


Date: 2010-08-02 Time: 17:55:28
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Ett av de allra lättaste sätten att gå från osminkad till iordninggjord eller från vardagsmakeup till partysminkning är att låta ögonfransarna stå i centrum. Satsa på en riktigt bra mascara och fokusera på det du passar allra bäst i - långa fransar, volym eller rejäl svärta. Eller varför inte klämma till med ett par snygga lösögonfransar på nästa fest, det har jag börjat med och kan garantera att jag känner mig lite mer "party" direkt!

 Min absoluta mascarafavorit är Hypnôse från Lancôme, bygger enkelt upp volym och svärta utan att klumpa sig. Den fäller inte och är lätt att tvätta av på kvällen - perfekt, helt enkelt.

 Fiberwig från mårket Imju är en mascara som har blivit omskriven en masse på skönhetsbloggar de senaste åren. Själv har jag inte testat men min bästa vän fick en på sin födelsedag för ett par veckor sedan så jag rapporterar så fort jag hör något från henne.

 Big Fatty Mascara från underbara märket Urban Decay är en annan favorit hos skönhetsbloggerskor. Det mesta från UD är faktiskt toppen - från ögonskuggor till primers, de brukar pricka in 5poängare bland det mesta.

 En av mina budgetfavoriter är 2000 Calorie från Max Factor. Det är en mascara som jag känner att jag alltid kan lita på och som bygger snygga, tjocka fransar snabbt. 79 kronor hos Nordic Feel - testa om du inte redan har gjort det!

 Inom området lösögonfransar finns det en hel drös att välja på, börja som jag med rätt naturliga svarta fransar som bara är aningen längre än dina egna så får du en tät ögonfransrad direkt. Eller sätt på ett par Lady Gaga-fransar direkt och go all out!

 Glöm inte en bra eyemakeup-remover. Själv brukar jag använda en från Body Shop, men har testat det mesta från budget till lyx. Chanels Démaquillant Yeux Intense tar bort det mesta, från vanlig mascara till vattenfast och är lämplig för känsliga ögon. 

Kommentarer
bayjulia

jättefin blogg! väldigt tjejig & de gillas alltid haha ;)



jag har precis fixat en bloglovinikon till min blogg, de skulle vara kul att veta vilka som kommer följa mig genom den. e du en av dom ? :)



kram /bayjulia

2010-08-04 02:40:52
http://magnific.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

bayjulia: Vad skoj att du gillar bloggen - tjejig är den allt, hihi :)

2010-08-04 12:55:26
Linn

Sv :( hoppas dom ändrar sig!!

2010-08-04 15:16:09
http://linnlowes.com

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0