Höstönskningar


Date: 2010-08-15 Time: 18:56:44
Kategori: Blandat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________


Hej allihop!

Har ni haft en bra helg? Min har varit rätt lugn efter den första hektiska arbetsveckan efter semestern. Jag & älsklingen var på 30-årsfest igår och idag satt jag i solen med en kompis och pratade om allt och inget. På vägen hem köpte jag en fräsch sallad på Hemköp och fick använda all min viljestyrka för att gå förbi sminkdiskarna på Åhléns och inte shoppa något. Ibland är det ju bara så - att shoppingsuget kickar in och då är det svårt att motstå, eller vad säger ni?

♦ Efter Lindas utomordentliga guide till hur man lyckas med shading, det vill säga att lägga flera olika rouger för att framhäva olika delar av ansiktet, blev jag sugen på ett riktigt bra duorouge. Jag vill ha ett där nyanserna kompletterar varandra och det får gärna vara ett från det märke som jag är mest nyfiken på just nu; Glominerals.

Om ett par veckor sätter hösten igång på allvar och jag är på jakt efter ett härligt, mörkt nagellack som passar höst, regniga kvällar och tända ljus. Vad tror ni om Show Girl från märket Ciate?

♦ Cherry Blossom-serien från Tvål. Hur söt? Svar: Helt underbart söt!

Vegan Palette från Urban Decay är min absolut största craving den här hösten, så är det bara. Jag tror att sammansättningen i ögonskuggspaletten ger utrymme för massor av snygga kombinationer och makeuper. 3jordiga nyanser och 3 blå & skogsgröna ögonskuggor - perfekt!

Kommentarer
Anonym

kolla in :)

2010-08-15 18:59:28
http://ladiessdiary.blogspot.com/
trace

paletten såg riktigt fin ut! den vill jag ha :)

2010-08-17 21:57:00
http://vintagepinks.tumblr.com
Veronica, Beauty Place

trace: Visst är den helt underbar?! Den kommer jag att köpa förr eller senare...

2010-08-18 21:25:23
♥ Babypink ♥

Hej gå gärna in o kolla på designauktionen som avslutas imorgon kl. 20.00

2010-08-19 15:25:31
http://jennysmodemix.se
Linn

Sv; Det gör du rätt i :)

2010-08-20 12:38:38
http://linnlowes.com

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0