Vårkänslor!


Date: 2010-04-26 Time: 21:09:07
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Vårkänslor



Kan inte tänka mig att jag är den enda som just nu LÄNGTAR efter första glassen ute på en parkbänk, att kunna ta av skinnjackan och gå runt i bara tröja eller linne och pumps till stuprörsjeansen. Nej, nu ska det här inte bli någon modeblogg! Min LA-semester med sambon är så otroligt efterlängtad nu och kommer att bli en perfekt start på våren och sommaren. Förhoppningsvis kan jag börja jobba på min bränna redan där - om inte annat får jag shoppa desto fler BUS-produkter.

Om du är lika sugen som jag på riktig vår (och det är klart du är), då är det här kollaget för dig. Lite inspiration på 4 sekunder och lika många produkter.

1. Frutti del Sole - Orange & Vanilla duschkräm. Om den luktar lika gott som den låter kan den mycket väl vara ett alternativ till populära Philosophyvarianten i min hylla.

2. Ingen vår & sommar utan saltvattensprayen! Jag behöver inte säga så mycket mer, tror jag inte.

3. Jepp - den här bronzingcremen ska jag jaga när jag kommer till LA. Jag tror att den blir superfin på huden efter ett par veckor i solen.

4. Sheer från Stella McCartney har precis det utseendet jag tycker att en försommarparfym ska ha. Jag har ingen aning om den luktar gott dock. Någon som vet?

Kommentarer
Lilla Fröken

Den där duschtvålen med apelsin och vanilj blev jag mycket nyfiken på. Det lät som en god doftkombination.



Tack för din långa kommentar om hur du lyxar till det i din vardag. Jag gillade det du skrev att du känner efter för tillfället hur du vill unna dig just då. Jag brukar också köpa på mig många böcker som bara får ligga olästa tills jag till slut får tid till att läsa dem. :)

2010-05-03 01:05:23
http://ellikaramelli.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Lilla Fröken: Vanilj doftar underbart om det inte är för mycket, så det kan nog vara en härlig kombo.



Kul att höra att fler personer köper massor av böcker som ligger och väntar, trodde att jag var ensam. :)

2010-05-04 21:53:01

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0