"That" time of the month


Date: 2009-09-02 Time: 14:51:14
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Är jag ensam om att få extremt irriterande finnar uppoppande lite här och var, så fort det är "that time of the month"? Sådana där som gör ont, liksom, och som inte försvinner på flera dagar - hur mycket och vad man än försöker.


Kanske skulle Laura Merciers Deep Cleansing Clay Mask göra susen? Jag behöver en ny djuprengörare ändå - tror att jag drar ner till NK och shoppar imorgon, efter jobbet.

Kommentarer
Veronica

Det där kände jag igen! För mig fungerar Neutrogena Visibly Clear Rapid clear treatment. Innan dess brukade jag lägga en klick tandkräm på finnen under natten, vilket hjälpte till att torka ut den.

Veronica, Beauty Place

Veronica: Jag är inte superförtjust i Neutrogena. Men jag tror faktiskt att jag ska testa på det gamla tandkrämstricket nästa gång! Vilket fint namn du har förresten.

2009-09-07 22:27:31
stylefilecarro

Har du provat denna från Laura mercier ännu?

2009-09-22 17:13:22
http://stylefile.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

stylefilecarro: Nope. Tyvärr finns det nada pengar kvar i min plånbok så här några dagar innan löning. Men i helgen blir det internetshopping tror jag :)

2009-09-22 18:33:37

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0