Dagens craving 20/11


Date: 2009-11-20 Time: 20:01:55
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Tvål har många väldigt gulliga produkter. Förpackningarna gör otroligt mycket för hur jag upplever en produkt, hur konstigt det än må låta. En snygg burk, flaska eller vad det nu är kan göra att jag blir sugen på att köpa något som jag kanske inte hade shoppat annars. Eller så kan det vara det som får mig att välja en produkt över en annan om jag är i valet och kvalet. Är ni likadana?

När den söta förpackningen dessutom innehåller body lotion som beskrivs såhär, då blir jag extra sugen: Denna kroppslotion är tjock, krämig och har en mycket lyxig känsla. Den är tillverkad av vispat sheasmör samt kokosolja och gör din hud mjuk och full av lyster utan att den känns fet. Just nu shoppar du setet på bilden med 15% rabatt hos Eleven om du anger rabattkoden CUTIE när du shoppar.


Kommentarer
Tina (Beleza)

De ser helt underbara ut och jag håller med. Skönhet må komma inifrån men vem vill inte beskåda ett vackert yttre? ;)

2009-11-20 21:05:29
http://beleza.blogg.se/
Elin

Jag älskar din blogg för alla dessa tips du lägger ut, det är så otroligt kul att hitta nya grejer som man kanske inte visste fanns! :D

2009-11-21 17:18:40
http://ilini.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Tina: Precis :)



Elin: Åh, vad roligt att höra :D Tack så mycket!

2009-11-21 19:08:39
Kajsa Kavat

Mums! Klart att förpackningen också spelar roll, den är ju en del av upplevelsen. :)


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0