Björk & Berries Lip Gloss


Date: 2009-11-18 Time: 19:49:16
Kategori: Mina favoriter { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Björk & Berries

Hallå alla sminkjunkies! Hur har ni det ikväll? Själv sitter jag i soffan, myser och slappnar av efter en hektisk start på veckan. Jag har flängt mellan körlektioner, revision på jobbet och en ny kund med massor av nya rutiner att lära sig. Men jag riktigt känner hur jag lär mig och det är härligt!

Jag lovade ju att dela med mig av en av mina skönhetsfavoriter just nu och den ser ni på bilden. Ni kan ju riktigt se hur den lyser upp min vardag. Nja, kanske inte bokstavligt då men åh, vilket fint och lyxigt läppglans det här är. Wild Strawberry Caring Lip Gloss från Björk & Berries ger en sån där riktigt glossig look, ni vet glansig och "lackad". Vid det här laget vet ni säkert också hur kräsen jag är när det gäller dofter. Wild Strawberry är en underbar doft och den till och smakar gott. Yes, jag var tvungen att smaka!

Kommentarer
sminkjante

Om den doftar likadant som body lotionen Wild Strawberry så måste jag lägga vantarna på detta.

2009-11-19 08:32:40
http://sminkjante.blogspot.com
Veronica

sminkjante: Det gör den med all säkerhet. Så god att man vill äta den! :)

2009-11-19 09:37:10
http://beautyplace.blogg.se/
Sunniva

Fin bild!!

2009-11-20 16:41:25
Veronica, Beauty Place

Sunniva: Tack stumpan! Det är M som är fotografen :)

2009-11-20 19:17:48
Sunniva

Det vet jag väl! :P

2009-11-23 17:22:15
Veronica, Beauty Place

Sunniva: Hihi, you know me :)

2009-11-24 08:22:21

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0