Näring till nagelbanden


Date: 2009-05-07 Time: 17:16:29
Kategori: Hudvård { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Det är lite långa mellanrum mellan recensionerna just nu och det beror helt enkelt på att jag inte har testat så mycket nytt på senaste tiden. Plånboken är inte lika välfylld som innan så att jag kan unna mig nya godbitar att hissa eller dissa för er.

Så länge får ni en titt på en ganska ny nykomling i min handväska just nu: Essies nagelbandsolja The Cuticle Pen. Jag älskar att den är i pennform så blir det inte för mycket olja när den ska appliceras. Dessutom har jag den alltid med - på något vis behöver jag den ofta när jag minst har tänkt på det innan. Full recension kommer snart.


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0