Vinnare i Oriflame-tävling


Date: 2009-03-30 Time: 20:49:43
Kategori: Tävlingar { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Så var det dags att utse vinnarna av paketen från Oriflame! Jag har skickat mail till er som har vunnit också, så svara så snart ni kan med er adress så att jag kan lägga era vinster på posten.

Svaret på vem som är Oriflames ansikte utåt är såklart vackra Carin da Silva. Här är namnen på vinnarna tillsammans med deras fina förklaringar till varför de läser Beauty Place.

Paket 1 - Skindividual Day Cream & Skindividual Night Cream:
Emma Berg:
"Jag läser Beauty Place av flera anledningar. För det första är jag mycket intresserad av allt som har med skönhet och sådanan produkter att göra och inspereras av de tips som ges! För det andra uppskattar jag de ärliga recentionerna som görs! För mig som studerar och inte har annat än de ynka kronorna som studielånet innebär är denna blogg guld värd! Är det någon produkt jag är nyfiken på att testa kollar jag alltid här först. På det sättet känns det inte som jag "köper grisen i säcken" när jag skall ut o shoppa produkter. Eftersom jag själv inte har möjlighet att testa så många produkter är jag glad att någon annan gör det!"

Paket 2 - Parfymen Delight Eau de Toilette (50ml) & Skindividual Eye Serum:
Lina:
"Jag gillar din blogg för att du dels har en massa recensioner som alltid är jättekul att läsa så man slipper gå på missar eller kanske hittar någon ny produkt som man aldrig skulle tittat på annars och dessutom har du inte en massa promo bilder från alla dessa vårkollektioner, höstkollektioner, sommar... ja du förstår...De är bara tröttsamma och trista att läsa om. Vet inte om man ska önska paket men om så är fallet så skulle jag iaf vilja önska mig paket nr 2 (då jag är allergisk mot hudprodukterna, så skulle jag vinna delar jag och mamma på paketet; jag parfymen och hon ögonkrämen.)"

(Sådan givmildhet kan jag inte motstå, klart din mamma ska ha en present hon också!)

Paket 3 - Skindividual Extra Serum & Tender Care Protecting Balm:
Emilia:
"Jag har följt Beauty Place ett bra tag nu. Det jag gillar med din blogg är att den känns personlig och äkta. Dina recensioner känns ärliga, om en produkt fått dåligt betyg av dig så brukar jag stryka den från min inköpslista :) Jag tycker att din "slogan": Beauty Place- Lyx i vardagen verkligen stämmer! Beauty Place är som en liten skönhets-oas som glammar upp den gråa vardagen och bjuder på härlig inspiration."

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0