lite Pashion-sug


Date: 2009-03-25 Time: 20:55:55
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________


Jag passade på att spana runt lite på webshopparna nu när lönen ändå har kommit in på kontot. Jag konstaterade att det är mycket jag vill ha. Som vanligt. Kolla bara in de härliga sakerna hos Pashion Cosmetics!



1. Ursöt trioögonskugga från GOSH! Jag tror att färgerna kan bli jättesöta i vår.

2. Handkrämen Raunchy Rosie från Glamourflage. Innehåller fuktgivande ingredienser från macadamianötter, kokosolja och vitamin E. 125 kronor.. inte ens så vidare dyrt.

3. Wet N Wild - Express Dryer Spray. Jag erkänner villigt, jag visste inte ens att jag behövde den, men en spray som skyndar på nagellackets torkningstid? Ja tack! Det gör inte så mycket om det sen inte fungerar, för det är värt att testa för 49 kronor.

Sådär, nu är ni också lite sugna, det vågar jag sätta 100 kronor på =)

Kommentarer
Ninni

Nageltorkarsprayen funkar verkligen. Fast den är inte så dryg.

2009-03-25 21:03:36
Hellen

testa Sally Hansen's Insta-Dry,.. torkar ut lacket på eh halv minut.. kostar lite mer men den är dryg + att man får en jätteskinande yta på lacket ..

2009-03-26 20:48:00
annika

Snygg burk till handcremen!!

Titta gärna in hos mig på

http://www.metrobloggen.se/livan

Hälsar livan

2009-03-28 14:55:59
http://www.metrobloggen.se/livan
Veronica, Beauty Place

Ninni: Där ser man! Ofta är ju billigare saker lite mindre drygt men ibland är det värt det.



Hellen: Tackar för tipset =)



Annika: Ja, deras förpackningar är ursöta!

2009-03-29 16:41:04

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0