hemklickat


Date: 2009-03-09 Time: 21:29:26
Kategori: Shoppat { 11 Kommentarer }
______________________________________________________


Åh, vad jag har längtat efter nya hårvårdsprodukter. Något som jag inte har testat innan. Något som förhoppningsvis gör underverk. Mitt hår är nämligen inte alls i något bra skick just nu, trots ihärdiga inpackningar, glansdroppar och minimalt med styling (ja, förutom fönen då).

Så jag unnade mig att klicka hem ett paket med schampo, balsam och inpackning från L'oreal Professional. Nu fasiken ska jag få ordning på kalufsen igen!

Kommentarer
Wendesten

Gud!

Jag har själv jaft dessa produkter för mitt hår.

Det funkar verkloigen hur bar som helst!

jag blev jätte nöjd. Hoppas du blir lika?! :D

2009-03-10 10:52:06
http://wendesten.blogspot.com
Kajsa K

Jag använder själv den produktserien till mitt färgade, torra och självlockiga hår. Funkar bra, speciellt inpackningen är jag nöjd med.

Anonym

Hej!

Har du testat neem produterna? Super nice! Underbara, naturliga, dryga och bra pris! Värda att testa

www.wondertree.se

//Hedda

2009-03-10 16:31:32
Sarah - [ J u s t a n o t h e r o r d i n a r y g i r l ]

Hej!



Kika gärna in i min blogg där jag skriver om min vardag 60 mil från vänner och familj, allt för kärleken! Men även en del om min viktnedgång, mode, shopping, foto och andra intressen. Dessutom har jag armbandsförsäljning, designförsäljning och tävlingar då och då! :) Kom gärna med några tips på vad ni skulle vilja vinna i bloggen, jag tävlade nyligen ut ett av mina armband men nu är det snart dags för en ny tävling tycker jag! Så tipsa, tipsa, tipsa! :) Dessutom kan du bli veckans blogg hos mig och få ännu fler besökare :D



Ha en bra kväll! :)

2009-03-10 18:08:22
http://anewbeginning.webblogg.se/
Tina

Absolut Repair serien är helt underbar för slitet/frizzigt hår. :0)

2009-03-12 19:52:50
http://beleza.blogg.se/
CrazyNails

Jag har inpackningen helt ok. Hoppas ditt hår blir bra nu:)

2009-03-14 20:07:31
http://crazy-nails.blogspot.com/
Veronica, Beauty Place

Wendesten: Det hoppas jag också!

Kajsa K: Åh, vad skönt att höra att det är många som verkar tycka om serien :)

Hedda: Nej, men det ska jag komma ihåg. Vart shoppar man dem?

Tina: Najs, najs!

CrazyNails: Hehe, håll tummarna för mig! ;)

2009-03-15 20:17:01
Linn

Har hört av flera att denna serie är bra. Blir nyfiken på att prova, ser att det står "på väg hem till mig". Kan man beställa på internet? Vore så enkelt och smidigt. Svara gärna i min blogg. ha en mysig kväll!

Linda Johansson

Helt klart den bästa inpacningen som finns på marknaden....vilket påminner mig om att jag måste köpa en ny....

2009-03-19 10:04:57
http://makeupplanet.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Linn: Har svarat på din blogg :)



Linda Johansson: Jag testade schampo och balsam igår och är redan imponerad så inpackningen ska bli kul att testa!

2009-03-20 21:36:34
Emma

Hejsan, tänkte bara tipsa om att du kanske ska testa Balsam metoden, alltså bara använd balsam. Har själv tvättat med bara balsam ett tag nu och mitt hår mår mycket bättre.. tänkte bara tipsa.

2009-04-12 18:59:39

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0