En av mina favoriter!


Date: 2009-03-29 Time: 12:57:23
Kategori: Mina favoriter { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Innan jag beger mig ut på stan för en fika med mina kära föräldrar som är på besök i Eskilstuna, får ni ett kort tips på en av mina favoritprodukter.

Läppbalsamet i Vitamin E-serien från The Body Shop är helt underbart, det mjukar upp läpparna utan att man blir beroende, det doftar rätt diskret men gott (lite sött sådär) och det innehåller SPF 15. Dessutom kostar det bara 49 kronor. Så är ni sugna på lite nytt men kanske behöver hålla er till budgetshopping den här månaden - unna dig det här direkt!



Kommentarer
Ninni

Jag håller med - det är jätteskönt på läpparna!

2009-03-29 14:39:43
Veronica, Beauty Place

Ninni: Visst är det? Svårt att vänja sig vid något annat när man har hittat något så bra =)

2009-03-29 16:39:40
Anonym

Åh, den lät bra! Särskilt plus att den innehåller spf :)

2009-03-29 19:20:47
Veronica, Beauty Place

Anonym: Ja, det är toppen med SPF, särskilt nu när solen börjar titta fram då och då.

2009-03-29 20:09:23

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0