sudda, sudda bort...


Date: 2009-06-05 Time: 16:31:03
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Ok, jag erkänner.. jag tycker att avsminkningen är ett rätt stort nödvändigt ont som följer med det stora intresset för smink. Det är roligare när jag har någon ny hudvårdsprodukt att testa eller när jag fixar till en liten spa-kväll för mig själv med ansiktspeeling, mask och en skön kräm som avslutning.

Med det här "pannbandet", från Model Co, som håller undan håret skulle det bli lite roligare att sminka av sig tror jag. Fungerar dessutom när du applicerar brun-utan-sol så att du slipper fula ränder och klet i håret.

Kommentarer
Sara~Candis

Sv. Hoppas verkligen också det :(( så himla surt. Alla bilder från egypten, när älsk och jag träffades, 5 år gamla bilder mm mm :(((((((

Men din design är oskadd iaf hehe så jag kan fortfarande lägga in den utan problem :) det är ju huvudsaken.

2009-06-07 15:38:32
http://candis.se
Veronica, Beauty Place

Sara: Förstår att det känns skittrist =( Det där med backup borde man bli bättre på. Ska bli jättekul med ny design iaf =)

2009-06-07 16:41:58

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0