Soothing Icy Foot Balm


Date: 2009-06-09 Time: 19:25:26
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Har ni bättre koll än jag på hur många gånger jag har sagt att jag ska bli bättre på att ta hand om mina fötter? Jag tror att det är rätt många gånger, nämligen..

Nya produkter gör det alltid roligare och lättare att sätta igång med något dock... Soothing Icy Foot Balm från Oriflame har därför bosatt sig i mitt beautyskåp nu och jag ska sätta igång redan ikväll!

För övrigt har jag en del skönhetsprodukter som väntar på att bli recenserade. Därför kommer det en lista senare ikväll, så får ni vara med och bestämma vilken ni vill läsa om först. Nu väntar en stor kopp te och en splitter ny tidning på mig!

Kommentarer
Makeuponista

Jag är superdålig på fotvård, hihi :)

2009-06-09 20:11:29
http://Makeuponista.wordpress.com
Veronica, Beauty Place

Makeuponista: Du, jag är ännu värre, det lovar jag =D

2009-06-09 20:57:45
Elina

Jag ska på fotvård idag! Ska bli så skönt. Men jag är precis som du hopplös. Det är ju nu man ska vårda om sina fötter som bäst för att ha fräscha fina sommarfötter sedan. Kramis

2009-06-10 08:23:52
http://elinas.bloggspace.se
Veronica, Beauty Place

Elina: Precis, det är ju så.. och så är jag, som de flesta, helt hopplös.. haha. Är allt bra med dig vännen?

2009-06-10 12:55:54

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0