Läsvärt 27/6


Date: 2009-06-27 Time: 16:54:26
Kategori: Allmänt { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Hoppas att ni har en härlig dag i solen & värmen. Själv tar jag en paus i packandet, jag håller på att flytta från min gamla lägenhet i Eskilstuna till Göteborg (där jag i och för sig har bott i några månader men gamla lägenheten blev såld först nu).

Lite bloggtips att beta av delar jag med mig av.

♥ Hos Therez Garderob kan du just nu vara med och tävla om en necessär fylld med godbitar, bland annat mascara & ansiktskräm.

♥ Hos Bjooti testas det glans & stift i läppgunksresan. Jag vill ha alla!

♥ Surfa in hos Gymglam så lovar jag att du blir inspirerad att börja träna - eller få nytändning för den delen. Superbra träningsblogg. Den här veckan bjuder hon på ett cirkelträningsprogram.

Det mesta av min inspiration kommer från bloggar, vare sig det gäller smink, träning eller mode. Ebba bjuder på supersöt outfitbild både här och här.

Kommentarer
Julia

hejhej.

kika in på www.jborgvall.se

2009-06-27 17:12:51
http://www.jborgvall.se
Agnes

Hejhej! Jag har det jätteskönt i solen =)

2009-06-27 17:19:57
http://blogg.passagen.se/agnes98
Veronica, Beauty Place

Agnes: Åh, så härligt. Njut lite åt mig med!

2009-06-27 18:22:55
Ebba von Sydow

TACK!

Veronica, Beauty Place

Ebba: Varsågod och tack för en inspirerande & kul blogg! =)

2009-06-29 08:13:55

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0