Läsvärt 15/6


Date: 2009-06-15 Time: 07:44:37
Kategori: Allmänt { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Godmorgon! Idag är min första dag på nytt jobb och det ska bli jättespännande att lära mig en massa nytt. Wish me luck...

Här är mina tips på inspirerande, roliga eller helt enkelt jäkligt bra blogginlägg att kickstarta veckan med:

♥ Vi har alla våra favoritshoppinggrejer. Mina är skönhetsstuff, böcker & underkläder. Spana in dessa underbara tingestar hos Rubia!

Mycket tänkvärt inlägg hos Bjooti om reklam och sponsrade/köpta inlägg på bloggar. Passar på att säga att inte heller jag skulle få för mig att bli "köpt" eftersom jag tycker att en av de stora fördelarna med bloggar är just att de inte är vinklade eller att tips om bra produkter aldrig är betalda för. Jag hoppas och tror att majoriteten av alla bloggare/bloggerskor är ärliga i sina inlägg.

♥ Photoshop-experten Candis (som hjälpt mig med min fina bloggdesign) tipsar om urgulliga förvaringslådor som jag gärna skulle ha här hemma till diverse saker.

♥ Jag hyllar gärna hemstaden lite. GBG-streetstyle.se är nämligen en nystartad blogg med just streetstyle från Götet. Kolla t ex in Josefines otroligt fina skor!

Stilrena inredningsdetaljer är en stor favorit. Finfint kollage med inspiration hittar ni hos Inredningsbloggen.


Kommentarer
Stina

Kul att du gillade mitt inlägg!

2009-06-15 15:51:25
http://rubia.se
ღDesignByMillyღ

Hejsan!

Kikar in..



Hoppas att du har haft en underbar start på nya veckan!



Kram Milly ღ

2009-06-15 17:57:45
http://designbymilly.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Stina: Jag gillar din blogg överhuvudtaget =)



DesignByMilly: Kul att du lämnade en kommentar. Hoppas att din vecka också varit kanon!

2009-06-20 21:23:04

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0