Bubble Shack


Date: 2009-06-20 Time: 17:13:09
Kategori: Hudvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Söta Bubble Shack-flaskorna är body wash som kan användas för både kropp, ansikte och händer. De är 70% ekologiska och är fria från sulfater.  Dessutom är de tillverkade för hand på Hawaii.

Eftersom jag gillar fantasifulla namn som Good Surf Karma & Gardenias by the Sea Shack skulle jag mycket väl kunna tänka mig att klicka hem en flaska eller två när lönen trillar in. Chocolate Malasada låter som en doft för mig. Shoppas hos Eleven.


Kommentarer
CrazyNails

Jag har spanat på dom länge men aldrig gjort slag i saken och shoppat loss, kanske nån dag är jag ägare till dessa.

2009-06-21 13:44:31
http://crazy-nails.blogspot.com/
Veronica, Beauty Place

CrazyNails: Det tycker jag verkligen att du ska bli! Berätta gärna vad du tycker om du köper dem.

2009-06-21 18:11:15

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0