Vinnare av Lars Wallin-kit


Date: 2009-12-21 Time: 12:18:40
Kategori: Tävlingar { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Nu har jag gått igenom alla bidrag i tävlingen om 2 Lars Wallin-sminkkit från Make Up Store. Åh, vad gulliga ni är allihopa! Det var många av er som skrev att ni har blivit inspirerade av mina inlägg och köpt produkterna som jag har recenserat eller gillat extra mycket - det är så kul att läsa att det verkligen uppskattas. Dessutom skriver många av er att ni tycker att inläggen är välskrivna och det är också skoj att höra eftersom jag tänker på hur jag skriver.

Tack för att ni var med och plockade fram era favoritinlägg. Jag har med er hjälp kunnat utvärdera lite av det jag skriver och ska satsa lite extra mycket på recensioner och Shoppat-kategorin, eftersom ni verkar gilla att se vad jag har köpt för nya produkter.

Vinnarna den här gången, som har fått mail som ni behöver svara på, blev

Ninni
Carita

Kommentarer
Carita

Tack så mycket :) Rock oN!

2009-12-21 12:37:49
http://blacklion.blogg.se/
besa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-21 20:51:31
http://beesa.blogg.se/
Ninni

Tack så jättejättemycket! Jag är så himla glad nu!

:-)

2009-12-22 08:39:26
Veronica, Beauty Place

Carita: Vassego :)



Ninni: Åh, vad härligt! Jag älskar att tävla ut produkter när ni blir så här glada :D

2009-12-23 11:21:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0