Suhada - Budgetlyx!


Date: 2009-12-07 Time: 19:00:12
Kategori: Nyheter { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Suhada

Det är lite otippat när det dimper ner ett PR-brev från Lidl i blogginkorgen. Det är inte alla dagar som jag får nyheter om skönhet från en dagligvaruhandel, om jag säger så. Därmed inte sagt att det inte är trevligt. Det är det nämligen. Jag välkomnar varmt alla chanser till nya budgetfavvos.

Suhada Nature är en serie hudvård som är helt ekologisk och är certifierade till "Certifierad Naturkosmetik". Men det är inte det bästa av allt - nej, det är att alla produkter kostar mellan 20-59 kronor på Lidl. Jodå, det är sant.

Jag har inte hunnit testa någon av produkterna än men spontant känner jag att de har lyckats bra med designen, jag gillar trälocken väldigt mycket! Doften från dag- och nattkrämen är rätt stark och är du, som jag, lite kräsen med lukter så kan den upplevas som "för mycket". Skrubben och kroppsoljan är mer naturlig i doften.

Jag är redan väldigt nyfiken på kroppsoljan, efter att ha den fick högsta betyg hos Sublimt. Därför åker den på mina torra armar efter kvällsduschen om några timmar. Snart lovar jag att ni får recensioner av allt i Suhada-kollektionen.

P.S: Om några timmar utser jag vinnaren i tävlingen om valfritt E.L.F-gåvoset. Don't miss!

Kommentarer
Makeuponista

Ansiktsscrubben är underbar, stooor favorit hemma hos mig!=)

2009-12-07 19:25:21
http://makeuponista.wordpress.com
Jennie

Åh va kul att just min favorittestare får testa detta som jag varit så nyfiken på! längtar tills du redovisar om den :)

2009-12-07 19:47:33
http://uniqueangel.blogg.se/
Jennie

Åh va kul att just min favorittestare får testa detta som jag varit så nyfiken på! längtar tills du redovisar om dom :)

2009-12-07 19:47:45
http://uniqueangel.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Makeuponista: åh, nu blir jag ännu mer nyfiken och sugen på att testa!



Jennie: Åh, vad glad du gör mig! Stor kram till dig :)

2009-12-07 20:31:13

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0