Julklappstips #2


Date: 2009-12-08 Time: 19:13:08
Kategori: Presenttips { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Till bästisen!

Vad säger ni, tycker ni att vi ska köra lite fler julklappstips? Jag hoppas det, för här kommer 6 skönhetsgodbitar till din bästis! Självklart är hon värd det allra bästa och lite till.

Julkula The gloss från Benefit är som gjort för att ge till The Best Friend, det hör ni väl på namnet? Chaperone är en fin, gammelrosa nyans som jag tror att de flesta skulle digga.

Julkula Tsi-La kan stå för de vackraste, mest stilrena parfymflaskorna just nu. Doften Ilang Ilang beskrivs som "flirtig, trollbindande och förförisk". Blommor blandas med vanilj och citrus - låter väldigt fräscht.

Julkula Ett kollage till den man tycker allra bäst om är inte komplett utan något från Philosophy - utan tvekan ett av mina absoluta favoritmärken. Amazing Grace Firming Body Emulsion är en fuktkräm som säkert står på mångas önskelistor just nu.

Julkula Bästisen ska inte göra benen lena och fina i jul, med något annat än det snyggaste. Som den här hyveln från Edwin Jagger. Den heter Ladies Pink och matchas enkelt med Gilette Mach 3-rakblad.

Julkula Ursnygga nagellacket Sole Mate från Essie passar perfekt just nu, mörk och glansig - som det ska vara på vintern!

Julkula Mineralsminket Lily Lolo älskas av bland andra Blondinbella och hade jag haft den här ögonskuggan hade jag nog älskat den lika mycket. Golden Pink ska nämligen grunda sig i rosa (min favoritskuggfärg) men skifta i guld när ljuset faller på den. Wow!

Kommentarer
Jouline

Hej tjejen har en tävling i min blogg nu där du kan vinna två unik hårprodukt. Kanske vill du vara med?

Ha det gott!

2009-12-10 03:56:06
http://stylebyjouline.blogg.se/
mia

Hej har julens bästa tävling.

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio

ellenschutz

fin blogg :)

2009-12-16 22:05:25
http://ellenschutz.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0