December-cravings


Date: 2009-12-05 Time: 20:29:08
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag älskar julen! Jag älskar allt som har med julen att göra, musiken, bakandet, glögg, glitter, julgran, julklappar, mat och gemenskap. Just nu har jag lussebullar i ugnen och om ungefär en halvtimme ska jag och min baby äta nybakade lussebullar och pepparkakor. Jag har köpt julklappar som står i stor julpåse i hallen och jag ger bort en varje dag fram till julafton, jättekul!

Ja, ni förstår ju att det inte är en underdrift när jag säger att jag älskar julen. Just nu skulle jag därför vilja fira december med ett helt kit från Philosophys Gingerbread Man: Baking with Family. Förstår ni hur underbart det skulle vara att skämma bort sig i badkaret med pepparkaks-bubblor?

När det är kallt ute är det bra att hjälpa huden att må bra med en skön ansiktsmask. Decleor hyllas av många skönhetsbloggare så deras Source D'Eclat Radiance Peel Off Mask för känslig hud skulle passa mig perfekt. Används 1-2 gånger i veckan för extra lyster.

På julafton skulle jag gärna lacka naglarna med China Glaze Nail Lacquer i nyansen Go Grazy Red. Mindre än tre veckor kvar nu...

Kommentarer
kerstin

Vilka fina grejer! masken låter särskilt spännande =)

Veronica, Beauty Place

kerstin: Verkligen! Du får önska dig den i julklapp, så den ligger under granen om några veckor :)

2009-12-06 14:50:48
aish

fin blogg:)

besök gärna min med!

2009-12-06 22:15:51
http://aish.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0