Toni & Guy har flyttat in hos mig


Date: 2009-08-05 Time: 21:17:56
Kategori: Hårvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Jag hakade på en prenumeration av Glamour för ett tag sedan och i början av veckan kom premien hem till mig i ett paket. Stora, härliga flaskor av schampo och balsam från Toni & Guy står därför i badrumshyllan, redo att bli testade. Toni & Guy känns som att det skulle kunna vara ett bra budgetalternativ, så jag hoppas på att kunna lämna en bra recension om några månader.

För övrigt kommer en recension av hårvårdsprodukterna från Biolage innan veckan är slut, så är du nyfiken är det bara att se till att kolla in här på Beauty Place!

Kommentarer
Josse

mums:)

2009-08-05 21:58:36
Jacqueline

nice..:)

2009-08-06 15:39:11
http://komochlek.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Josse & Jacqueline: Verkligen najs, jag håller med er :)

2009-08-06 17:55:50

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0