Blommor i håret


Date: 2009-08-06 Time: 22:28:51
Kategori: Nyheter { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Solrosor för håret, kan det vara nåt? Själv är jag inte så nojig med att mina skönhetsprodukter ska vara fria från diverse mineraloljor, parabener och whatnot... men om du tänker annorlunda än vad jag gör så kan Kiehl´s nya hårvårdsserie Sunflower Color Preserving vara något för dig.

Schampo, balsam och inpackning ingår i Sunflower-serien. Kiehl´s finns ju som bekant tyvärr inte någon annanstans än i deras egen shop i Stockholm, men har du vägarna förbi, så...




Kommentarer
Sublim

Grrr! Jag tycker allt att Kiehls ska öppna en butik här i Göteborg så man kan klämma och känna på grejerna.

2009-08-09 01:20:25
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Sublim: Du, jag håller verkligen med dig!

2009-08-09 16:13:33

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0