Warning!


Date: 2008-09-23 Time: 20:20:20
Kategori: Smink { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Utfärdar en kvick liten varning såhär på kvällskvisten, innan jag ska sjunka ner i soffan och lyssna på min nya skiva och dricka te. Idag fick jag goda nyheter på jobbet, så jag ska njuta lite av det!

MISO Pretty har ett läppbalsam som jag shoppade på mig under en tripp till Stockholm, Pineapple Lip Balm. Jag är lite läppbalsamjunkie, jag har en uppsjö olika i väskan så att jag alltid kan variera mig. Jag har provat det mesta men faktiskt inte råkat på något som jag tycker så illa om som det här.

Det återfuktar kasst, är inte krämigt och efter några dagars användning är mina läppar torrare än torrast - balsamet är alltså oerhört beroendeframkallande, men inte på det bättre viset. Stay away!

Kommentarer
BeautyRoxx

Uach det lät värdelöst. Då ska jag aldrig köpa det, trots det tilltalande namnet.

2008-09-25 15:14:57
http://beautyroxx.blogspot.com

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0