Fixa snygga ögonbryn


Date: 2008-09-21 Time: 12:50:24
Kategori: Nyheter { 5 Kommentarer }
______________________________________________________




De flesta av er som läser här på bloggen har säkert stenkoll på hur era bryn ska bli så snygga som möjligt. Själv håller jag efter mina med Vitrys superpincett - den överlägset bästa jag har testat. Jag skulle gissa att pincett är det vanligaste verktyget för att plocka ögonbrynen, men jag kan ha fel - vad använder ni?

Veet har nyss lanserat en tub med hårborttagningsvax speciellt för ansiktet, som ska vara lättare att använda än att böka med burkar och spatlar. Vaxet gör det också lättare att få bort de små, vita håren som är lätta att missa med pincett. Det som tilltalar mig extra mycket är att vaxet innehåller aloe vera, som lugnar ner direkt istället för att man ska applicera det efteråt.


Tuben innehåller 15 ml, som ska räcka till drygt 25 behandlingar. 20 återanvändbara miniremsor + precisionsstick är också inkluderat i förpackningen, som kostar runt 118 kronor i butiker.

Kommentarer
BeautyRoxx

aj vad ont det måste göra att vaxa ögobrynen :/

2008-09-21 19:36:59
http://beautyroxx.blogspot.com
inthemake

hmm har aldrig vaxat något annat än benen, men det kanske man ska testa ändå;)

2008-09-22 07:44:28
http://inthemake.blogg.se/
Beauty Princess

BeautyRoxx: Jag tycker inte det är jättehemskt att vaxa men jag har så lite att "arbeta med" just med brynen så det skulle nog vara bortkastat, tyvärr.



inthemake: Kan nog vara toppen, tror jag! Har varit snyggt på de jag sett. Plus att det håller extra länge.

2008-09-22 19:57:29
Anna

väldigt jobbigt att all reklam ligger ovanför dina inlägg så att man inte kan läsa. Något som ska fixas?



Kul blogg annars. Testade ett sminkmärke från Milano som heter Kiko. Superbilligt men riktigt bra kvalitet. Värt att blogga om :) Kolla in.

2008-10-03 14:19:54
http://annahaegerstam.blogg.se/
Beauty Princess

Anna: Jag har fått den kommentaren av ett par andra men då jag kör testvisningar på bloggen i olika webläsare ser jag inte att reklamen ligger över inläggen. Har pratat med en designexpert men vet fortfarande inte vad felet är tyvärr... Är det reklamen för Nelly, CDON, Yves Rocher osv som ligger över inläggen eller den som slumpas fram av blogg.se?



Tackar för komplimangerna annars :)

2008-10-03 17:48:48

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0