Härlig goodiebag från Vecko-Revyn


Date: 2008-10-18 Time: 13:01:01
Kategori: Allmänt { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

På bilden ser ni alla fina grejer som var nerproppade i Vecko-Revyns goodiebag (med jäkla snygg design av Anna) från torsdagens galakväll. Som ni kanske förstår så är jag väldigt ivrig att börja testa, så det tänker jag börja med redan idag - kvällen får ägnas åt skönhetsvård och tjejfilm i soffan.

Senare i helgen blir det dags för tävling - så se till att kika in här med jämna mellanrum de närmsta dagarna så att ni inte missar!

Kommentarer
Jill

Oooh är det Maybellines nya volume express mascara som ligger där gul och fin mitt på golvet?? Ser fram emot en recension! Inte dumt att få allt det där! Men något måste man ju få för att orka hålla en blogg igång tycker jag ;) Jag skulle väl lyckas skriva ett inlägg i halvåret, haha. Är så jäkla virrig.

2008-10-18 14:03:53
Amanda

Samma här, jag är också ivrig att testa allt! =)

2008-10-18 14:06:47
http://shoppingbloggen.com
Therése

ååå så du var där? Jäklar att jag inte kände igen dig, eller någon annan sminkbloggare förutom Katarina/Bjooti.... :P

2008-10-18 23:46:27
http://fakelashes.blogg.se/
Veronica

Jill: Det kommer en recension rätt snart, I promise!



Amanda: Har du börjat än? Jag lyckades glömma inpackningen när jag duschade idag, haha!



Therése: Det var synd att vi missade varandra, det är alltid kul att träffa de som läser :) Jag var där med Kattis + några andra men jag har ju just "outat" mig här på bloggen så det är rätt självklart att inte så många känner igen mig.

2008-10-18 23:53:10
Li

Åh, du får gärna berätta mer om vad som var i goodiebagen :)

2008-10-19 11:36:30
Sublim

Caramba, vad nice med en goodiebag! Det vankas alldeles för få sådana i mitt liv. Visa meeeeer!:D

2008-10-19 22:44:53
http://sublim.wordpress.com
Veronica, Beauty Place

Li: Recensioner kommer att dyka upp allt eftersom jag testar här i bloggen, så håll utkik!



Sublim: I know, i mitt liv också - jag är jätteglad för den här :D

2008-10-23 21:05:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0