Julklappstips #7 - Till storasyster


Date: 2008-11-17 Time: 22:25:39
Kategori: Presenttips { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Den här lilla söta förpackningen fattade jag tycke för direkt när jag såg den hos Accessora! Beam Supreme Face Tint från Aura Cosmetics ska ge ansiktet den där lilla extra lystern, antingen genom att man använder den som highlighter eller som komplement till foundationen.

Själv är jag fortfarande på jakt efter en riktigt bra sådan här eftersom ingen riktigt har motsvarat förväntningarna för mig. Jag vill ha en som bara ger lite extra glow sådär, utan att det riktigt går att sätta fingret på varför.

Hur som helst skulle det här vara en perfekt present att ge till en storasyster som har det mesta, den söta förpackningen gör att man inte ens behöver slå in den! 269 kronor kostar de små burkarna och de finns i nyanserna pink, peach & tan.



Kommentarer
Jill

Det finns ett sjukt bra lystergivande mineralpuder som precis som du beskriver ger "extra glow, utan att det riktigt går att sätta fingret på varför". Det heter "Bare Radiance" från I.d. Bare Ecentuals. Det är ett ljusrosa, lite skimrande mineralpuder som ger riktigt fin lyster! Vet ifs inte hur du känner inför mineralsmink, har inte sett dig skriva så mycket om det?

2008-11-17 22:57:06
Sublim

Jag rekommenderar, precis som Jill, att du spanar in BR om du inte redan gjort det. Laura Mercier har också finfina stift med highlighters... vad sjutton heter de nu då... hmm Bra är de iaf!:P

2008-11-18 22:14:22
http://sublim.wordpress.com

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0