Julklappstips #3 - Till någon du vill ta hand om


Date: 2008-11-10 Time: 20:42:02
Kategori: Presenttips { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Har jag sagt än att jag är trött på att inte ha något Photoshop på nya datorn? Well, det är jag i alla fall, måste ta tag i att installera det snart så att ni kan få lite finare bilder och kollage här på bloggen igen. Tills dess hoppas jag att ni kan hålla tillgodo med vanliga bilder.

Julklappstips nummer 3 är till någon som du vill ta hand om - någon som ligger dig varmt om hjärtat eller helt enkelt någon som behöver stressa ner.

Lush säljer många härliga produkter, sist jag var där fastnade jag för deras söta massageoljor. Som många av deras produkter är dessa i fast form istället för flytande, eftersom det sparar konserveringsmedel och man slipper förbruka så mycket förpackningsmaterial. En annan fördel är att man slipper allt klet och kladd, något som vinner många poäng hos mig.

                            
Fever: Påminner om 50-talets dofter - ros, jasmin och sandelträ - tillsammans med kakao- och sheasmör för att mjuka upp. 79 kronor/65g.


Each Peach: En olja med fruktigare toner av bland annnat mango, apelsin och röd grapefrukt. 79 kronor/65g.


Och när du ändå är igång är en bra idé att shoppa en burk att förvara oljan i när den inte används. Massagen får du givetvis stå för själv :) Har du inte Lush i din stad fungerar det fint att beställa direkt från deras webshop.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0