Double Effect?


Date: 2008-05-14 Time: 19:55:45
Kategori: Hudvård { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Har ni sett reklamen för Niveas nya deodorant? Ni vet den som ska hålla dig nyrakad längre och samtidigt fungera som en vanlig deo. Hmm... jag vet inte jag, är det bara jag som känner mig tveksam till detta? Hur ska en deo kunna ordna så att håret växer långsammare under armarna liksom?

På hemsidan menar Nivea att deodoranten Double Effect gör huden jämnare och att man därför kan raka närmre... Nja, jag är fortfarande tveksam.

Men jag är väldigt positiv till deras idé att ge ut en tidning med nyheter, deras looks och tips om hur man sminkar sig snyggt i sommar och så vidare. Inte bara en liten folder alltså, utan som en lite tunnare tidning. Kul grej - det borde fler märken ta efter!


Kommentarer
Sara

Jag tror inte på det. Jag har testat deras deo Pearl som spray och den var helt värdelös, så nej nej. Men är niveas smink bra?

2008-05-14 20:53:22
sminkjante

Jag har också funderat över hur den ska fungera. Ska man ha antirykprodukter under armarna också. Var ska detta sluta:)

2008-05-15 07:23:46
http://sminkjante.blogspot.com
Sminkan

Haha! Ja, vad kan de inte hitta på för tokigheter!

Men en tidning låter ju kul!

2008-05-15 08:05:51
leia

också tveksam till att det skulle fungera men däremot älskar jag niveas reklamer när de använder "normala" modeller...det ska de ha cred för....dom och stadium!!!



kramar

Anna

Jag är inte den som går på reklamer, men i akut behov av en deo 5 minuter innan min lokala affär stänger lyckades jag rycka åt mig just denna. Den doftar ganska fräscht, även om den ibland påminner om veet, men faktiskt, TRO DET ELLER EJ, så kände jag en skillnad, när jag applicerade den under nyrakade armhålor, MYCKET lenare och mjukare än vanligt. Effekten höll inte i 2 dagar så som reklamen vill säga, men iaf en dag. Men det kanske är olika från person till person. Men roligt med något som fungerar, tyckte inte Pearl gav något särskilt resultat, men den doftar mycket gott.

2008-06-18 00:41:52
Beauty Princess

Sara: Jag har faktiskt inte testat så mycket från dem, bara deras mascara men den älskade jag! Finns under recensioner om du vill läsa.



Sminkjante: Hahaha, skulle inte förvåna mig om det kommer snart!



Sminkan: Ja, tidningen var ett bra initiativ - fram för mer sådant!



Leia: Jag håller med dig om deras reklamer - och Stadiums också för den delen! Kanon!



Anna: Hmm... nu blev jag tudelad... kanske ska testa i alla fall?

2008-07-11 11:21:09

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0