Bloggtema v 11 - Favoritfärg


Date: 2008-03-12 Time: 19:42:17
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Temat hos PRET-ty denna veckan är "favoritfärg" - det vill säga en färg eller ett tema som man helt enkelt inte tröttnar på i skönhetsväg.

För mig är det rosa som gäller, jag lyckas alltid fastna för rosa nyanser inom alla former av smink - ögonskuggor, rouge, läppglans... you name it. Och varje gång jag är ute på shoppingrunda så verkar jag glömma min sminkväska där hemma och kommer hem med en ny produkt som är snarlik de jag redan har.

Några bilder på samlingen här hemma... Tyvärr syns inte nyanserna så bra och vissa ser mer lila ut än rosa.

image392

image393

Någon som tycker sig se ett mönster? Trots detta så är både krämrouge i den perfekta ljusrosa nyansen och nagellack i vår-rosa uppskrivna högt upp på min önskelista just nu. Man kan ju hoppas på att jag lär mig efter detta inlägget...


Kommentarer
Cec

Jodå. Jag ser mönstret. ;)

2008-03-12 20:01:28
http://heartsick.blogg.se
Beauty Princess

Cec: :O) Hehe...

2008-03-15 13:50:34
Maria

Det var riktigt fina ögonskuggor, jag tror jag har en av dom. Förstår dig helt med färgskalorna, själv så älskar jag att sminka mig i plommonfärgade nyanser och det blir lätt så att man köper nästan likadana grejer igen!

2008-05-28 12:15:41
http://blondielogistic.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0