I've died and gone to heaven...


Date: 2008-06-13 Time: 22:13:13
Kategori: Hudvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Ja... eller nästan som rubriken antyder är det, i alla fall i skönhetsväg mätt. Det är min nya body butter från Sephoras egna märken som får mig att jubla över en helt ny favorit i hudvårdskategorin. I början av maj kom min kollega hem från släkt i USA med en välfylld Sephora-påse till mig, som ni kanske minns. Bland den fanns Asain Ginger, en budget-body-butter som jag har använt flitigt sedan dess.



Body Buttern har en helt u n d e r b a r konsistens, det lättaste är faktiskt att verkligen jämföra den med ett smör, hur läskigt det än låter - men att den är lite fastare i konsistensen än till exempel Body Shops (som jag för övrigt också älskar) gör att den känns mer dryg och lättare att massera in utan att det kladdar för mycket. Återfuktningen är verkligen kännbar flera timmar efter att jag använt body buttern och det luktar jättegott!

Ja, jag kan inte ösa tillräckligt mycket beröm över den här produkten - får ni en chans att shoppa på Sephora i sommar - missa inte deras body butter!

Kommentarer
Christin

Tack för ett jättebra tips! Jag älskar body butters så jag ska inhandla en sån från Sephora i sommar om jag får tillfälle, gillar den nya designen på din blogg :)

Beauty Princess

Christin: Åh, vad roligt att höra att du tycker om tipset och designen! :)

2008-06-14 17:35:29
Sublim

Du har en utmaning som väntar, läs mer på min blogg.:)

2008-06-15 21:29:47
http://sublim.wordpress.com
Emelie

Ännu ett tillfälle man önskar att Sephora fanns här hemma! Helst i Eskilstuna då ;)

2008-06-17 12:28:45
http://www.pssion.se
Beauty Princess

Emelie: Ja, verkligen! Ska vi starta en namninsamling, du & jag? ;O)

2008-07-11 11:14:23

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0