Designen på bloggen


Date: 2008-07-14 Time: 20:09:05
Kategori: Allmänt { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag fick en kommentar där en av er frågade varför reklamen hamnar i vägen för texten på bloggen. Jag är så långt ifrån en expert som man kan komma när det gäller hemsidedesign och har därför tagit hjälp av olika guider på Internet.

Hur som helst har jag flyttat själva "bloggdelen" med inlägg längre till vänster just för att reklamen inte ska störa mer än att den ligger vid sidan av. Tanken är att den ska vara till höger om delen med kategorier, arkiv och länkar - jag använder Explorer och där ser resultatet ut som det ska.

Är det någon annan som har problem med att reklamen stör så att man inte kan läsa inläggen? Och vad tycker ni om designen i övrigt?

Kommentarer
Ellinor

Jag kan inte heller läsa inläggen, reklamen hamnar rakt över. Inte här på kommentarsidan dock..

Beauty Princess

Ellinor: Vad underligt. Vad använder du för webläsare? Jag funderar på om det kan vara strul i någon specifik läsare.

2008-07-15 12:38:52
Ellinor

Explorer, men checkade i Firefox med och det är samma sak där tyvärr.

Beauty Princess

Ellinor: Vad trist! Jag har frågat en design-expert och väntar på svar, jag ska försöka fixa till det så snart som möjligt :)

2008-07-15 18:19:55
G

Ja, det är likadant för mig. Jättesynd för det är så djävulskt svårt att läsa vad det står.

2008-07-16 12:13:37
http://punkelikat.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0