PRET-ty tema v 35


Date: 2008-08-29 Time: 12:31:44
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Den här veckans tema hos PRET-ty-nätverket är: Berätta om ett märke eller en produkt som du är nyfiken på att testa och varför.

Många är gångerna som jag har tittat och klämt på Vincent Longo:s produkter men jag har aldrig kommit hem med något och egentligen är det konstigt - märket har jättemånga fina produkter, särskilt ögonskuggor. Det finns speciellt en grå-silver-svart skugga (dock inte den som är på bilden) som är helt underbar! Dessutom ska kvaliteten vara riktigt bra, tycker de som testat.

Vincent Longo står högst upp på min lista över märken som jag skulle vilja testa! Finns bland annat på COW Parfymeri i Göteborg & Stockholm.



Kommentarer
CrazyNails

Jag har haft trio ögonskugga av VL och den var riktigt härlig. Kan rekomendera:)

2008-09-14 08:02:03
http://crazy-nails.blogspot.com/
Beauty Princess

CrazyNails: Det är alltid bra att höra direkt från någon som testat, tack för infon :)

2008-09-18 21:40:12

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0