I'm Alive!


Date: 2007-10-11 Time: 20:32:37
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Jadå, jag lever fortfarande! Jag får ursäkta för mitt väldigt glesa bloggande senaste veckorna, men det är Mycket just nu för mig och tyvärr har då bloggen fått stå i skymundan ett tag. Men jag lovar att jag snart, snart återvänder!

Under tiden passar jag på att tipsa om Skönhetsguiden, en portal där man kan läsa om allt möjligt inom skönhetsvärlden och som jag precis har upptäckt. Dessutom har de en tidning som handlar uteslutande om skönhet och som man kan snappa upp gratis på utvalda ställen (bland annat på skönhetssalonger, i väntrum och på vissa restauranger) -den plöjde jag med glädje i soffhörnet häromkvällen efter att den trillade ner i brevlådan.


Kommentarer
Kristina

Har saknat dig, hade precis hittat dig å så försvann du. Men jag förstår dig, bloggandet blir oftas lidande, vilket inte gör nåt tycker jag, det är ju en hobby, inget trång:) Kram

2007-10-12 09:32:54
http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Beauty Princess

Kristina: Det är ju precis som du säger en hobby, men jag ska försöka hitta mer tid nu. Tycker ju om att dela erfarenheter och åsikter med alla er som läser :O)

2007-10-28 19:51:33

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0