Beyond Beauty - Holiday Collection 2007


Date: 2007-10-20 Time: 20:43:58
Kategori: Smink { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

image378När det börjar närma sig jul dyker många kollektioner upp från de stora sminkmärkena. Ibland är det "gamla" produkter som dyker upp i nya kombinationer och ibland är det nya produkter som lanseras lagom till julklapps-shoppingen.


Smashbox
kollektion "Beyond Beauty" känns sådär, inte så nyskapande direkt. Det är sotade ögon tillsammans med skira färger på kinder och läppar. Och i och för sig fungerar det till jul och nyår men nya idéer är alltid välkommet, i alla fall hos mig.

image379
Däremot ä l s k a r jag paletten som ingår i kitet Eyes on the future, med ögonskuggor i 10 läckra färger, inte minst gillar jag den silvergråa nyansen i hörnet och de två mossgröna. Och för den som inte är tillräckligt utrustad med smink-verktyg hemma kan jag varmt rekommendera pensel-setet.

Nu håller jag tummarna för att Blush eller Eleven tar in paletten illa kvickt, det här skulle kunna bli en perfekt julklapp till mig själv!

Kommentarer
Sminkan

Den vill jag också ha! Det är du som drar ner mig i Smashbox-träsket, jag vet nog... Du fick mig att vilja ha Try Me-kitet och nu detta! Fy på dig! ;-)

De båda gröna är ljuvliga! Måste ha!! Fast jag har hört att skuggorna är rätt dåliga vad gäller pigment och hållbarhet. Använder du Smashbox själv? Erfarenheter?

2007-10-21 16:18:01
http://www.sminkan.blogg.se
Kristina

Vill oxå ha:)

2007-10-22 15:23:16
http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Beauty Princess

Sminkan: Haha, du är skoj du :O) Jag har bara provat deras mascara och den blev jag inte alls imponerad av. Recension av den finns under recensioner-kategorin.

Kristina: :O) Visst är det fint?

2007-10-28 19:50:06
Therése

ÅÅ vill ha!!!

2007-12-26 16:48:18
http://fakelashes.blogg.se/
Beauty Princess

Therése: Ja, jag förstår dig :)

2008-01-22 21:18:35

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0