Rich Plum


Date: 2007-11-10 Time: 19:30:22
Kategori: Hudvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

På min 10-i-topp-lista hade The Body Shops Body Butters en självklar plats, jag älskar att smörja in mig med den efter en lång dusch.

The Body Shop lanserar nu en ny doft i deras hudvårds-serie, Rich Plum, som de beskriver som söt och fruktig. Måste nästan spanas in, blir nog en promenad förbi deras butik imorgon. De brukar ju för övrigt ha massor av roliga presentförpackningar till lägre priser än vanligt, såhär runt jul.


image384

Någon som redan hunnit testa?

Kommentarer
delinda

den har jag oxå spanat in =) låter lovely

2007-11-10 20:53:53
http://delinda.webblogg.se
Emelie

Nix, har inte sniffat på den men såg den genom skyltfönstret idag efter att de precis hade stängt. Måste gå och sniffa på den och de andra juldofterna snarast!

2007-11-10 21:12:30
http://pssion.wordpress.com
Sandra

var på TBS och kollade in deras nya julgrejer idag, faktiskt. Den luktar skitgott! :) Och läppbalsamet med samma doft är helt uuunderbart. Och om man handlar för över 400 får man en gåva ifall du ville veta det ^^

2007-11-10 22:01:03
http://teachersdaughter.blogg.se
Beauty Princess

Delinda: Verkligen!

Emelie: Har du hunnit dit än? Jag fick inget tillfälle att kila in i helgen.

Sandra: Ååh, jag är ju en sucker för gåvor...

2007-11-12 18:57:40
Nathalie

Jag älskar den. Fick den i julklapp av min beloved one och använder den titt som tätt på min vintertorra hud. Kram!


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0