Lite shoppingtips


Date: 2007-11-10 Time: 13:54:40
Kategori: Blandat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Gratis är gott! Särskilt när det handlar om webshoppar som bjussar lite extra så här när advent börjar närma sig.

Hos Accessora får man fri frakt när man lägger en beställning innan söndag 11/11 och anger koden ER711FF i kassan. Jag är väldigt sugen på att testa något från Suki efter att LGB har hissat deras grejer så. Hos Accessora tycker jag också att det är ett stort plus att man kan kombinera sminkshoppandet med annat. Underkläder eller smycken är en väldigt uppskattad julklapp hos mig.

HQ Hair bjuder på en gratis present när man köper 2 produkter från samma märke, genom att man skriver in XMASFREEBIE i kassan när man shoppar loss.

Jag vill så gääärna börja klicka hem grejer redan nu. Kan inte någon stoppa mig?

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0