Bloggtema från PRET-ty.se


Date: 2007-11-05 Time: 20:35:38
Kategori: Blandat { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

PRET-ty är veckans bloggtema "Om jag fick 500 kronor att handla för på valfri webshop hade jag valt...." och jag hakar på såklart, är ju en av skönhetsbloggarna i nätverket.

Hmm.. här är det antingen mycket för små penningar eller lite och kvalitet som gäller och det är inte lätt. Men så här ser min önskelista hos Eleven ut:

Smashbox - Tokidoki Skin Tint: Ok, jag är lite sen men jag är otroligt sugen på att testa och se om tint:et är värt hypen! (275 kr)

Rosebud - Brambleberry Rose Lip Balm: Är mycket lockad av den här varianten av Rosebud, som är en ny storfavorit i min väska. Sheasmör bland ingredienserna kan ju bara inte slå fel... (89 kr)

Greenland - O&A Almond Body Butter: Jag är löjligt förtjust i body butters och vill a l l t i d prova nya sorter. Efter senaste besvikelsen från Get Fruity behöver jag dessutom en ny burk! (120 kr)

Och så blev det till och med 16 kronor kvar :O)


Kommentarer
Lisa

De sakerna skulle ju verkligen inte sitta helt fel :)

2007-11-05 20:39:25
http://lisawalker.blogg.se
Kristina

Bra med pengar över även när man handlat:)

2007-11-06 11:02:32
http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Beauty Princess

Lisa: I know :O)

Kristina: Ja, det är väl duktigt, hihi!

2007-11-10 13:56:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0