L'oreals mineralsmink


Date: 2007-05-18 Time: 16:05:23
Kategori: Smink { 11 Kommentarer }
______________________________________________________

Det är många som hoppar på hypen med mineralsmink nu. Senast i raden är L'oreal Paris som nu har lanserat en kollektion med mineralsmink - True match minerals. För den som inte vet så mycket om det så är det bättre för huden än vanligt smink, man ska kunna sova med det utan att huden tar skada - personligen tycker jag alltid att man skall sminka av sig, men det är alltid bra med smink som är vänligt mot huden.

Än så länge kan jag bara hitta foundation på deras hemsida, men det finns säkert - eller kommer - mer produkter. Rouge och ögonskugga borde ju i alla fall finnas att köpa också. Smart idé att ha borsten som en del av förpackningen - rent allmänt brukar borstar som kommer med produkten vara sådär, men den här SER i alla fall bra ut.

Jag vill prova! Du med?

Kommentarer
Liisa

Smink som är bra för huden vore perfekt! Tycker inte heller man ska sova med smink på, men på dagarna är det bara positivt om sminket är bra för huden:) Kanske man slipper igentäppta porer...

2007-05-18 16:57:52
http://lispiz.blogg.se
Sofia

L'oreal också? Då måste jag prova, har hört att isadoras inte ska vara sådär jättebra :P

2007-05-18 17:01:43
http://millstone.bloggspace.se
Angelicas Closet

Jag tar alltid bort mitt smink på kvällen.

2007-05-18 17:45:40
http://angelicca.blogg.se
Makeupstuff

Hela meningen med mineralmakeup är ju att produkterna är rena och inte innehåller några onödiga ingredienser och utfyllnadsmedel. Tyvärr innehåller L'oreals mineralsmink mer sånt än de flesta andra märken... men det kanske blir populärt ändå.

2007-05-18 18:07:03
http://makeupstuff.blogspot.com
amanda'

åå, ja älskar mineralsmink.. Använder everydayminerals grejer.. tycker dom funkar skit bra o så innehåller dom inte bismuth!

2007-05-18 20:35:35
http://aekberg.blogg.se
marjen

har det släppts i butiker ännu eller vet du något datum då det kommer ut? :)

2007-05-20 19:03:01
Goddess

Gillade inte id, Och proverna från Isadora gillade jag inte heller, försvann för fort.
Har ju inte provat så många mineralmärken, men jag gillar min flytande foundation skarpt och har ingen anledning till att byta:)

2007-05-20 22:53:23
http://goddessess.blogspot.com
Beauty Princess

Liisa: Absolut, det har du rätt i!
Sofia: Har inte heller testat Isa Dora, men känner mig lite tveksam...vet inte riktigt varför dock.
Angelicas closet: Det är bra!
Makeupstuff: Usch, då - borde det inte finnas krav för att det skall få kallas mineralsmink?
Amanda: Kanske kan vara värt att kolla in?
Marjen: Nej, tyvärr men ska försöka kolla upp!
Goddess: Jag gillar också min FACE-foundation, men så tror jag ju alltid att gräset är grönare på sminkfronten... =)

2007-06-01 21:11:05
Jonsy

Tipsar om www.bynature.se där man kan handla det bästa märket inom mineralmakeup; gloMinerals. Det var t.ex. den exklusiva leverantören till både Emmy- och Oscarsgalan. Jag är helnöjd med mina produkter. Try it out!

2007-06-07 21:52:59
http://www.bynature.se
Denice

är detta sminket bra för huden ? <3 utan att skada den ..

2007-09-23 14:12:10
L-M

ID,s är överlägsen - näst efter loeral,s
min åsikt-/LM

2007-12-19 00:04:00

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0