Köp 2 - Få 1 på köpet


Date: 2007-05-12 Time: 17:35:17
Kategori: Blandat { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Efter att ha använt Camomille eye makeup remover från Body Shop under en lång tid - och varit i stort sett nöjd med den blev jag dock sugen på att testa något nytt. Det kan ju finnas något bättre där ute liksom... Så häromdagen tog jag en sväng förbi stan på vägen hem från jobbet och stod och pratade med kvinnan bakom skönhetsdisken ett tag om vad hon kunde rekommendera. Det slutade med att jag gick hemåt med inte bara en, utan tre nya produkter i min påse.

image328

Det fina var att när jag bestämt mig för Biotherms Biocils makeup removal gel for sensitive eyes så försvann expediten ett tag och kom tillbaks med en kartong med gåvoprodukter som man fick på köpet. Bara ett stort plus, i vanliga fall brukar jag många gånger köpa en extra produkt bara för att få gåvan på köpet - som man får för att köpa över ett visst belopp. På något sätt har jag lättare att inbilla mig att jag verkligen behöver den där extra grejen när jag får något mer på köpet. Även om jag inte egentligen behöver gåvan. Men nu fick jag gåvan fast jag ändå tänkte köpa makeup removern.

Är ni lika mycket suckers som jag för gåvor på köpet eller kan ni stå emot?

Kommentarer
Mini

Gåvor är ju bäst! Om jag ska köpa en tidning till exempel så köper jag nästan jämt den som man får något med på köpet...fast det inte brukar vara bra smink och jag sällan använder det så lär jag mig aldrig, hehe.

2007-05-12 20:21:17
Stina

Den bästa removern (enligt mig) har Mary Kay. Den är oljefri och tar bort allt. Du hittar den här: http://www.touchofpinkcosmetics.com/servlet/the-498/Mary-Kay-Eye-Makeup/Detail
Priset (inkl. frakt) blir ca: 120 kr. Jag handlar ofta därifrån och har alltid varit nöjd.

2007-05-13 22:42:53
Mari

Jepp, jag är en sucker för GWP's (gift with purchase). Det är såå svårt att stå emot. Man lär sig aldrig, fast å andra sidan har man nytta av GWP's. Roligt att få prova moisturizers med mera. Fast neccesärerna produkterna kommer i brukar vara minst sagt fula!

2007-05-16 22:39:26
Beauty Princess

Mini: Jag är likadan =) Att man aldrig lär sig!

Stina: Har faktiskt aldrig provat dem fast jag tycker att det är väldigt kul att beställa hem paket. Har de bara hempartyn eller kan man beställa direkt?

Mari: Ja, man upptäcker ju faktiskt grejer man kanske inte gjort annars =)

2007-05-17 22:48:20

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0