Recension av: Smashbox - That's a Wrap Mascara


Date: 2007-06-27 Time: 20:05:41
Kategori: Recensioner { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

"Your search for the perfect mascara is over!" Smashbox mascara That's a Wrap ska enligt hemsidan bygga upp, förlänga och separera fransarna... men de lovar stort men håller tunt.

Ja, tyvärr var det precis som Make Up Alley antydde och era kommentarer visade... Min nya mascara gör mig rätt besviken och det här var mitt första möte med Smashbox så tyvärr får jag inget överväldigande första intryck. Mascaran är svårarbetad, det tar många drag med borsten och mycket arbete för att ens få en snygg vardagslook, det vill säga en aning svartare och mer markerade fransar. Fransarna blir varken längre eller mer voluminösa. Party fungerar den inte alls till tycker jag inte. Men på den positiva sidan så sitter den hela dagen utan att smula sig under ögonen och den klumpar sig inte.

image335

Tvärtom vad Smashbox lovar så fortsätter min jakt på en ny favoritmascara!
Betyg: BB (2/5)

Kommentarer
Malin A

Usch ja, tråkigt att du inte heller gillade den... Men den är verkligen helusel, särskilt med tanke på priset.:(

2007-06-28 07:12:50
Delilah

Hej! Här kommer en kommentar angående ett tidigare inlägg om Nars blush Orgasm. TheBalm har ett som är supersnyggt som ska vara liknande. Heter Hot Mama och finns på Inezza.com för endast 169;-. Absolut en ny favorit för mig i alla fall! Tack för en bra blogg :)

2007-06-28 19:16:12
Beauty Princess

Malin A: Ja, verkligen - med tanke på priset borde jag nästan sänka betyget ännu mer :S
Delilah: Jättebra tips, ska kolla in direkt! Kul att du gillar bloggen :D

2007-06-28 20:44:58

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0