Recension av: Dermalogica - Intensive Moisture Balance


Date: 2007-06-14 Time: 18:23:54
Kategori: Recensioner { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

image337


Jag älskar Dermalogica! Det var ungefär 2 veckor sedan jag började använda Intensive moisture balance, en fuktkräm från Dermalogica som är för torr/mycket torr hy. I flera månader har min hy varit torr och det har varit svårt att använda foundation eftersom det bara flagar sig och lägger sig fult - och då har jag tyckt att det är lika så bra att vara utan ett tag. IMB är underbar, den har hjälpt min hy mycket redan de här 2 veckorna och det känns som att det bara kan bli bättre.

Fuktkrämen har en precis lagom, rätt neutral doft som ju är bra för känslig hy och har en härlig, lagom krämig konsistens. Den absorberas snabbt, så att jag kan sminka mig ett par minuter efter, och huden blir som sagt len och mer fuktrik. Enda lilla minuset är att det är skruvkork, som jag inte gillar på skönhetsprodukter i tub, men det vägs upp av att den faktiskt är i tub vilket känns väldigt fräscht så att inga bakterier tar sig in. En ny storfavorit i skönhetshyllan!

Betyg: BBBBB (5/5)


Kommentarer
Rouge

I know, den är helt brutalt bra ju! ;) Jag kommer avlida om de tar ur den krämen ur sortimentet någongång, för det är den bästa någon sin för min torra hy! ;)

2007-06-14 18:29:50
http://lemakeup.blogspot.com
Beauty Princess

Rouge: Absolut! Ja, hoppas verkligen de inte tar bort den nu när jag hittat en ny favorit. Det är inte ofta man snubblar över en så bra produkt.

2007-06-28 20:52:04

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0