Hjälp?


Date: 2007-06-09 Time: 14:26:50
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag behöver er hjälp! Av alla sminkjunkies som läser bloggen hoppas jag att det finns någon som har testat mascaran That's a Wrap från Smashbox och kan ge mig ett litet utlåtande?

Mitt klickfinger är väldigt suget på att köpa mascaran efter att skattepengarna trillade in på kontot och Smashbox har fått så bra recensioner i övrigt, men så tittade jag på Make Up Alley och där har That's a Wrap inte fått så bra omdömen, så nu är jag i valet och kvalet...

image335

Anyone?

Kommentarer
Hanna

min kusin har denna mascara och hon säger att den är kanonbra. fylliga och långa fransar. men jag har själv aldrig provat.

2007-06-09 19:23:48
http://hannawi.blogg.se
Malin A

Jag tycker att den är helt värdelös. Mysko borste och ger vare sig färg eller volym, faktiskt en av de sämsta mascaror jag använt.:S

2007-06-10 18:12:24
Bjooti

Jag har generellt sett inte så bra erfarenhet av just Smashbox överlag. Tycker inte att de håller upp till hajpen alls, och inte heller till priset. Synd!

2007-06-10 21:31:10
http://bjooti.net
Beauty Princess

Hanna: Smaken är verkligen som baken, den fungerade inte alls lika bra för mig tyvärr. Men tack för kommentaren ändå!
Malin A & Bjooti: Jag skulle lysnat på er!!! =)

2007-06-28 20:53:17

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0